Mobil alkalmazások fejlesztése Android, iPhone, iPad eszközökre

Mik azok az iPhone és Android alkalmazások?

Az iPhone alkalmazás egy program, ami az iPhone készülékben fut. Az iPhone egy hasznos és hatékony marketing eszköz lehet, melynek tulajdonságait a mobil alkalmazások képesek kihasználni.
Az Android alkalmazás hasonló, de úgy tervezték, hogy Android alapú okostelefonokra lehessen letölteni és azokon fusson.

Mit nyújt a tartalomkezelő rendszer (CMS)?

Az Informo által biztosított tartalomkezelő rendszer. Egy könnyen kezelhető felhasználói program, melynek segítségével minden ügyfelünk maga tudja menedzselni iOS és Android alkalmazásainak tartalmi elemeit (Képek, hírek, események, akciók, stb.).

Mik a platform fő szolgáltatásai, lehetőségei?

  • iOS, Android alkalmazások módosítása, aktualizálása.
  • Ügyfelek közvetlen elérése az alkalmazáson keresztül küldött direkt üzenetekkel (push message).
  • Hírverés a közösségi hálón az “Értesítés” (Tell A Friend) szolgáltatás segítségével.
  • GPS navigáció az ügyfelek tartózkodási helyéről.
  • Ügyfelek folyamatos informálása az üzlet híreiről, akcióiról.
  • Kuponok küldése az ügyfelek telefonjára.
  • Közvetlen elérés lehetőségének biztosítása az ügyfelek számára. (Hívás, SMS, eMail).
  • Törzsvásárlói hűségprogramok menedzselése. Újabb vásárlások ösztönzése.
  • Megkülönböztetheti magát a versenytársaktól, igazi felhasználói élményt nyújtva az alkalmazáson keresztül.
  • Alacsony költségvetésű marketing lehetőség, nagyon gyors megtérülési idővel.

Hogyan segíthet egy mobil alkalmazás a vállalkozásomnak?

Az iPhone és Android készülékek hihetetlen gyorsasággal terjednek elsősorban a rájuk letölthető alkalmazásoknak köszönhetően. Azonnali információt és gyors elérést biztosítanak az ügyfelek számára, hogy felvegyék az Ön vállalkozásával a kapcsolatot. Ezekkel az alkalmazásokkal informálhatja, meglepheti, és magához kötheti ügyfeleit. De vannak pl. olyan megoldásaink, melyek segítségével törzsvásárlói hűségprogramokat menedzselhet telefonos kuponok segítségével.

Hogyan működik a törzsvásárlói rendszer?

Egy iOS vagy Android alkalmazás hatékony megoldást nyújtanak azok számára, akik szeretnék ügyfeleiket törzsvásárlóvá alakítani. A módszer lényege, hogy az alkalmazás segítségével ösztönözni és díjazni lehet az újabb vásárlásokat törzsvásárlói kuponok használatával. A rendszer többféle látogatói kupon használatát teszi lehetővé, mint pl. a QR kód, vagy GPS alapú kupon.

Hogyan működik a kuponkezelés?

Amikor egy ügyfél megjelenik vállalkozása telephelyén, kap egy jutalom kupont minden tizedik, huszadik, stb látogatása alkalmával. A kupon rendszer 100%-ban testre szabható, és a felhasználói felületen keresztül menedzselhető.
A kuponok tulajdonképpen képek az alkalmazásban, amit az eladó egy gombnyomással tud törölni az ügyfél készülékéről, így biztosítva, hogy ne lehessen többször felhasználni. Nincs szükség semmi más eszközre (pl. vonalkód olvasóra) a kuponok leolvasásához, ezáltal rendkívül alacsony költséggel lehet bevezetni egy ilyen rendszert.

Hogyan működik az Értesítési (push message) funkció?

Amennyiben szeretné értesíteni ügyfeleit egy akcióról, vagy eseményről, az alkalmazáson keresztül könnyen megteheti. Ekkor az Ön üzenetei közvetlenül ügyfelei okostelefonján jelennek meg. Értesítéseket küldhet azonnal, vagy időzítve a Management Platformról. Annyi a teendője, hogy megírja az üzenetet, beállítja az időzítést, és megnyomja a Küldés gombot. Ennyire egyszerű.

Mennyibe kerül egy ilyen alkalmazás?

Részletes árainkról a szolgáltatásaink menüpontban tájékozódhat.

Be kell regisztrálnom fejlesztőként az Apple Store-ba vagy az Android Marketre?

Nem kell, ezeket a terheket mi levesszük az Ön válláról, és szintén átvállaljuk ennek költségeit.

Mit kapok a pénzemért?

  • Cégére szabott iPhone és/vagy Android alkalmazást feltöltve az adott piacterekre.
  • A piacterekkel való kapcsolattartás adminisztrációs terheit mi átvállaljuk.
  • Határozatlan idejű támogatás és karbantartás az alkalmazásához. A tartalom menedzselését viszont Önök maguk végezhetik egy egyszerűen használható webes felületen keresztül.
  • Tartalom menedzsment eszközt (CMS) az alkalmazás menedzseléséhez.
  • Az alkalmazás monitorozására alkalmas eszköz (Analytics).
  • Üzleti előnyt kínálunk!

Mennyi idő alatt készül el egy cégre szabott alkalmazás?

Az átlagos fejlesztési idő a szerződéskötéstől számított három hét. Ezután mi feltesszük az elkészült alkalmazást az adott piacterekre. Az iPhone alkalmazások engedélyezése 3-5 munkanap, az Android aklalmazások 48 órán belül elérhetőek a Google Play piactéren.

Hogyan tudom módosítani az iOS vagy Android alkalmazásomat?

Módosítani szeretné a tartalmat? Semmi gond. Jelentkezzen be a “Mobile App Management Platform”-ra, módosítsa a tartalmat, és az alkalmazása azonnal módosul.

Előfordulhat, hogy az Apple nem engedélyezi az alkalmazásomat?​

Az Informo kft. kizárólag olyan alkalmazások fejlesztését vállalja, ami 100%-ban megfelel az Apple előírásainak. Garantáljuk, hogy az általunk fejlesztett alkalmazásokat nem fogja az Apple visszautasítani, vagy Önnek nem kell kifizetnie a fejlesztési díjat!

Hogyan mondhatom fel a szerződést?

Csak írjon nekünk egy e-mailt a info@mobilonacegem.hu címre, és mi azonnal levesszük az alkalmazásokat a piacterekről, és Önt semmilyen további díj sem terheli.

Hova fordulhatok egyéb kérdéseimmel?

Ha bármi kérdése van az alkalmazásokról, vagy a Management Platformról, írjon nekünk a info@mobilonacegem.hu címre, vagy küldjön üzenetet a weblapunkon keresztül!